tjooyo

just nu sitter jag här och ska snaart platta håret, typ längesen man gjorde det känns det som, har väl gjort det någon enstaka gång, lite då och då på sommaren, men inte jättemycket. så det är väl typ dags!
känns som att jag skriver om vädret varje gång jag skriver här, men det är det nästa eller det mesta som ploppar upp i mitt huvud när jag skriver antar jag, så yesyes, kolla på vädret, inte en knutta sol ute, lite var det ju igår? eller? aja, det är väl höst, elelr hösten börjar komma och det innebär inte så mycket sol, så nja.
Jag har iaf köpt min teen vogue men bara för att den hade premiärpris igen, haha.  (8) fashion! bib bib(8) (ni vet den där MQ reklamen, haha)
yeeeeees, och skolan går bra, som jag skrev i förra inlägget; onsdag är den bästa dagen - en lektion, bara matte och en jävligt lång sovmorgon! :D 
haha, men nu ska jag kila, men ska börja skriva mer i think. 
hare bäst. pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0