tjo

 .. again. verkar som att det blir som rubrik varje gång. anyway, det är söndag idag .. också den dagen då man har ångest faktiskt, men ingen ångest här inte ..
har fan gympa imorn på morgonen, najs va? ´jag har gympa på en måndag morgon! men vi får se, jag kanske är taggad på det, förra gången var jag inte det, men sen gillade jag fan lektionen och var den enda som var typ .. ah, taggad, haha.
känns helt okej med gympa imorn, och ja, att den är på morgonen.
yesyes, annars idag så har jag träffat gulcan, vi gjorde inte så mycket, drog runt först lite i HM, där jag letade efter en tröja, men lyckades inte hitta den :( sen punkt shop för piercings köpande åt nurcan, och efter fikade vi, där vi satt och babblade på, haha.
yesyes, men nu måste jag kila. hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0