hola!

det var varmt idag? så varmt att jag ville bara gå runt i linne, överdriver inte, promise. jag tyckte iaf det haha. men senare blev det kallt igen så då gick jag runt i kofta och jacka igen, haha.
Jag och Natalie skippade skolmaten idag, och ba; liksom varför inte kebab? så drog till grillen (som ligger bara några minuter från skolan .. haha eller nja sekunder)  och käkade. och det var GOTT!
På geografin som var sista timmen så var jag typ övertrött? haha, och hade samtidigt lite ont i huvudet men det hade börjat avta, så jag garvade åt nästan varenda liten grej, haha :D  
annars just nu gör jag inte så mycket, sitter här och degar och har just sett ett avsnitt av the hills!  MTV music video(?) awards visar dem ju på söndag också, vill se, men orka stanna uppe, dem kommer säkert visa repriser sen, får typ kolla då :)
yesyes, har inte så mycket mer att säga, bara att jag hoppas att dem har något bra på tv ikväll!
.. btw, för någon timme sen regnade det, typ spöregnade, sen kom solen, och då var det sol samtidigt som det spöregnade? säger ju det, vädret är saaaajk!
yesyes, men nu ska jag kila, så hare bra! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0