hoho, sovmorgon

skriver bara när jag har sovmorgon verkar det som, haha. men vadå, det är typ då jag har lust tror jag .. och har tid.
yesyes, just nu sitter jag här sminkad, är iaf inte klar än, men det kommer!
gud, jag var så trött igår! jag kände bara för att somna bums på historielektionen, det går ju inte heller så bra för våran grupp med att hitta info på datan så .. efter en massa letande och så, så drog jag ner och köpte kaffe, det hjälpte mig att piggna till lite iaf, haha. efter hade jag ju spanska, gud, jag orkade verkligen inte, men det var inte värre än historian, utan bättre, eller nja, kanske lika, men aja.
yesyes, men nu måste jag rusa, hare bra! puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår turism lärare berättade ;P hehe, fråga era lärare... vem vet du kanske har imorgon :S !? heheh...

2008-09-21 @ 21:59:02
Postat av: Anonym

btw det var från mig, amanda!

2008-09-21 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0