weekend

shalala .. här sitter jag och degar, haha. jag gör inte så mycket faktiskt, kom hem nyss typ, haha. Har varit i stan med Nurcan och Karl, vi gick runt för det mesta, och jag försökte hitta en en sån där rutig skjorta you know? hittade en som jag gillade, men jag är typ paaaaaank, haha buhu for me, men får väl vänta coh se om den är kvar sen, sen så är jag inte så säker på om jag verkligen ha den, anyway, vi får se helt enkelt, haha.
sen käkade vi burger king, sen fika, och där satt vi och babblade på, haha. jag köpte typ inget,. haha, hittade inget som jag behöver eller vill ha ..
menmen, just nu visar dem typ nada bra på tv, suck, och inte senare på kvällen heller .. -.-
stjärnor på is maybe? haha ska fan kolla på det eller access hollywood på mtv, så nu ska jag kila vidare mot tvn.
hare bättre än bäst! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0