söndag

ingen rubrik nuförtiden, bara veckodagarna. har just kollat på de nya avsnitten av life of ryan. MTV visar ju bara gamla hela tiden *irriterande*. så alla nya avsnitt finns ju liksom på hemsidan, so why not lixom :D haha, yesyes .
måste bara tillägga - älska the hills!
haha annars degar jag just nu och gör inte så mycket, ska snart dra mig mot tvn :) hihi.
i fredags fikade jag med alex, gulcan och milica. sen så drog vi på shopping efter, haha .. jag verkar inte hitta ngnting längre! men det kommer .. säkert.
det regnar och blåser just nu ser jag, hoppas det är bra väder imorn, vill inte ha en 'hej lejonmán' imorn liksom, haha.
yesyes, men nu ska jag dra, hare bättre än bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0