måndag - make it a good day, please!

kom hem för inte så längesen, vi hade ingen svenska idag! eller nja, men vi fick gå hem och jobba på det istället hörde jag, så nu sitter jag här och degar och det är måndag! haha, asså dagarna verkar bara rusa förbi, jag menar det, det verkar som att snart kommer julen komma, sen nytt år, och samtidigt kmr man ba; va? var det inte igår jag började tvåan? anyway, den här vintern tycker jag iaf att vi borde ha snö, speciellt på julafton och nyårsafton, i mean hello! det blir liksom ingen jul utan snö!
sen så skulle vi ha haft geografi prov idag, jag hade pluggat men nejnej, vi ska istället ha det nu på måndag .. -.- suck.
yeeeeees, thats all. typ, haha. jag känner mig lite tröttis just nu men äsch, hoppas det går över annars får jag typ ta en cappuccino.
vill bara tillägga att jag känner mig väldigt irriterad just nu! GAAAAAAAAAAAAAAH!
men nu ska jag kila vidare, hare bättre än bäst! puss!


Kommentarer
Postat av: joy

I know i sooo want snow this year :D

2008-10-15 @ 19:27:15
Postat av: sogol

haha yeah :D didnt know that u're still reading my blog!

2008-10-16 @ 07:07:17
URL: http://peacetoyall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0