TJO!

kom hem för inte så längesen :) varit med Paulina i solna C igen,haha. det var naaaaaaaaaajs! vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, plugga kanske? jaja, jag är ju ledig, men jag har typ nationella i matte nästa vecka och så måste jag ha skrivit klart 3 läsloggar tills på tisdag, så ja, men vi får se..

btw, här är bilder från igår, var lite sliten, men äsch, whatever.

                                          image101
                                          Vem kan den här sötisen va?

                                               image106
                                                Paulinas kärlek, haha <3
   
                                                   image107
                                            @Majbrasa. Sambra och jag aka FUCKFACE! bjuder på den'


                                              image103
                                              @Majbrasa. Marie och jag, haha.                                                   


haha det var bilderna det :) men nu ska jag äta glass *mums*

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Paulina

hahaha "fina" bilder hörru ;)

2008-05-10 @ 16:07:39
Postat av: sogol

haha, tyst, jag var sliten!

2008-05-10 @ 20:15:38
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0