the shadow of today will embrace the world in gray

chrisitna aguileraaa, kan inte människan komma till stockholm igen någongång? det var senast i sjuan hon kom, kommer ihåg hur mycket jag tjatade att få gå, men ja. ni vet mammor och konserter speciellt vid den åldern, och vem skulle följt med mig vid den åldern?
men en dag ska hon komma, för hennes musik är underbar och glädje, och den gjorde så att jag orkade en gång i tiden. snälla kom till sverige! kärleeeeeek.

just nu är jag inte ett dugg stressad (yesyesyes!) har packat bikinin för dagens simning, men vi får se.
och orka min mamma, jag vet när jag ska gå hemifrån, du behöver inte påminna mig om hur mycket klockan är var femte minut! GAAAAAAAAAAAAAAH! säger ju det, människan vägrar att jag ska ta mitt eget ansvar. suck, MEGASUCK!

sen så vill jag bara påpeka att jag älskar the war in your bedroom med A Change Of Pace<3

NU äre dags för mig att dra ut ur huset och mot bussen för en musiklektion med min 'kära' musiklärare -.-

PUSSPUSS HEJHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0