söndag,

idag har jag pluggat matte, det gick väl bra, satt vid tv:n så pauser blev det ju eftersom ja.. tv var ju på så jag kunde inte motstå att titta och nej jag ville inte heller stänga av tv:n! men jag lyckades göra 3 sidor matte iaf!
thaats good. har skrivit alla mina läsloggar förutom en som är den sista som ska lämnas in på fredag :)
och imorn är det ju måndag vilket innebär ännu mer matte, men det är ju bra då kan jag be om hjälp, om man ska se lektionerna från den ljusa sidan, haha.
orkar egentligen inte skriva, haha, men äsch, gör det ändå ;D
vet inte vad jag ska skriva nu faktiskt  så jag tror jag avslutar :) känns som att det här inlägget blev tråkigt, menmen, aja. jag ska iaf sova nu, så puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0