solen värmer

den verkligen gör det, solens strålar är glädje och dagarna rullar på, jag drunkar i skolarbete och kommer förhoppningsvis inte sitta hemma varje helg för det, men man vet aldrig..
idag har jag haaaft matte matte matte, gah, kill me. jag gjorde inget alls på mattestödet fast jag borde, kanske några tal bara, men får ta igen det nu när jag är hemma kanske om jag orkar haha.

kommande prov/(uppgifter) att plugga till
- Omprov Hi A
- Omprov Hi A
- Omprov Sam A
- Nationella (nu på ons)
- Nationella (tisdag nästa vecka)
- Samhällsprov den 15de
- läslogg (bara en kvar, YES!)
- sagor och myter, läsloggar samt redovisning, både skriftlig och muntlig

jag längtar tills american idol börjar idag och den nya serien som har premiär idag - terminator, den verkar spännande!
men nu ska jag jag gå, hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0