redan tisdag?

vilken underbar dag det är idag, haha. när jag vaknade sken solen igenom fönstret. och jag har faktiskt vaknat senare än beräknat, tyckte jag förtjänade det. vaknade halv 8, får se om jag hinner till tåget, och om jag gör det, då har jag gjort mig själv förvånad.
försökte plugga matte igår efter att jag stängt av datorn och trallat ner till centrum en stund, men gick det? nej. måndag är typ en 'oh nej, jag orkar inte' , för man gör verkligen inte det, speciellt inte med matte.. haha.
dagens dilemma är fortfarande inte löst, it will be sooooooooooooon! :)
Terminator serien var bra igår btw.. tyckte jag :D hade förväntat mig lite.. lite mer spänning menmen, den är ändå bra. ska definitivt fortsätta kolla plus så tycker jag att han i serien är en sötis ^^

men nu ska jag fortsätta sminka mig och bara njuta av allt och tare lugnt tills jag drar, which means - no stress.

pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0