pluggis

balladalidila balladaladali balladalidila shalalalala! idag har jag suttit hemma tråkigt nog fast det har varit så fint väder, men är man tvungen att sitta hemma och plugga så är man. har pluggat samhäll och matte.
igår drog jag till stan med Sambra, vi köpte varsin glass från 7eleven och drog ner tills kungsträdgården där vi bara chillade och snackade om nästan allt. det var naajs. man fick riktig sommarkänsla också konstigt nog med musiken från skolbarn som sjöng där på scenen, men mest från min ipod, haha!
vi fick syn på en parad som gick genom stan förresten, det var naajs, fick mig att tänka på brasilien faktiskt, hihii.

just nu gör jag inte så mycket, spelar msn spel med paulina, och det ska jag fortsätta med! hon får inte vinna den här gången!
så puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0