join me in the middle of ecstacy

jag fantiserar om sommaren och visst märks det av dem senaste inläggen? 
men samtidigt tänker jag på så mycket, som hur jag ska hinna med alla prov som är innan skolåret är slut.
jag fick iaf G på mitt matte nationella som jag var så orolig över att få IG på! tack gud! jag som trodde att hoppet var ute för min del och jag var tvungen att gå om matte med ettorna nästa år (även om jag skulle göra omprovet, för omprovet är typ mycket svårare).
jag är pank, och har bara haft råd med att köpa ett armband och en hoodie. men vafan, jag orkar inte klaga, dagarna kommer snart gå snabbt och veckorna också och då kommer man fram till slutet av månaden då jag får mitt studiebidrag(hoppas jag) eftersom jag har varit duktig och inte alls fått över 10 % på frånvarorapporten!

kom att tänka på en sak, jag har aldrig haft ett nattdopp, och det ska fan göras i sommar, me wanna iaf..

men nu ska jag bara ta det lugnt. puss.


Kommentarer
Postat av: Pandan x)

Åh, Grattis Sogol :D visste att du skulle fixa det :D alltså till G på nationellan ;D

2008-05-18 @ 11:14:30
URL: http://rookiecookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0