i want sum08!

längtar tills utsparken för treorna är. längtar tills i mitten av juni. längtar tills jag får ta mitt första nattdopp, och längtar så otroligt tills jag bara kan njuta av sommarlovet. Sommar är min bästa årstid, solens strålar träffar en och man är lycklig. jag tänker inte att den här sommaren ska äga för man vet aldrig, men att man längtar som fan och att man ska ta vara på varenda dag är åtminstone något.
Anyway, idag var det ju nationella på morgonen - jag fick reda på ett svar, det hjälper att man hjälper varandra, haha. ett poäng är ändå mycket, det kan skilja ett poäng från ig, vettni! ;D haha.
idag har jag also shoppat, me like. är nöjd. och ska inte köpa något mer den här veckan alls annars kommer jag inte ha ngt kvar resten av månaden och månaden har liksom bara börjat, så nääe.

livet stora gåta - älska, glömma och förlåta? visst vare så?

pusspusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0