finns det ens en rubrik för det här inlägget?

jag ser nästan ingen mer mening i att skriva i den här bloggen, men ändå så tar jag inte bort den.. kanske gillar jag bara att den liksom är där, sådär, här. om jag skulle bara skriva någonting i den.

året 06 betyder så mycket men är samtidigt något jag bara vill glömma, men ändå inte, det är svårt att beskriva.
och nu blottar jag mig här, något jag finner så obehagligt. jag verkligen ogillar den känslan jag får. som att..varför ska jag blotta mig? så jag gör inte det, men i slutet av år 06 till början av år 2007 kommer alltid finnas med mig, ingen kommer veta vad jag snackar om, och det är bäst för jag trivs så här som det är, att det är min hemlighet, att ingen får veta något. men det är något som glädjer mig. mer säger jag inte. hur jag känner just nu vill jag inte ens säga. jag kanske ens ångrar att jag skrev det här sen, vem vet? och sen tar jag vips bort det här inlägget.. men jag som inte ens har blottat mig, det här berättar ju inget av det jag vet. och så ska det förbli. ovetande.

hur jag känner mig? det säger jag inte mycket av. jag säger bara, le. le, och du ska klara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0