fallen angel

jag är typ trött på allt, men snart kommer sommarlovet. och sommarlov är glädje, visst? det finns ingen som inte skulle hålla med va?
jag har plugg idag också BIG TIME! den här helgen får bli lugn, ska bara vila upp mig, idag simmade jag med klassen på gyman, haha det var naajs, men jag har fett dålig kondis! det måste jag bättra på hallå..
plus så ska jag bli smal till (inte för att jag inte redan är smal) till sommaren. ja, jag ska svälta mig. NOT.
HAHA, so not. nej, men gymma som fan.. om jag nu orkar, haha.

folk är så manipulativa nu förtiden och går på vad som helst, det är synd.

nu ska jag tralla ner till centrum, för jag är hungrig!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0