därför att det är onsdag

jag har tråkigt, jag har inget att göra och jag skulle egentligen varit och simmat nu men kan inte vägen till sundyberg, varför var dem tvungen att välja Sundyberg av alla paltser, varför inte vasalund? menmen, får ge mitt allt på nästa gympa lektion så jag behåller mitt G. jag skriver dikter, men dem suger för det mesta,
visst gör dem;
we drive on the road of destiny, dont know were we're going
life is as you know it, even if you want it more showing
you wanna drive without a doubt into the headlight night, but is there a map  
a map of direction, oh yes my dear tell me, do you have it?

men wth, den är skriven nu, nu till något annat.. frågan är bara vadå, oh, chokladboll maybe? man kan alltid äta när  man inte har något att göra, men jajajaja.
puss och hej, tack och hej!



nöjd nu marie?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(Inte så många deltagare än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0