tisdag, S-S-SLIIIITEEEEEN!

det känns inte som en tisdag faktiskt.. vilken dag annars det känns som vet jag inte heller, men det känns iallafall inte som tisdag, haha.
idag tvingade jag mig själv till svenska lektionen och skolkade inte .. woho? och vi skulle spela teater som vi sen ska framföra för barn i husby. på fredag rättare sagt. vilket menas med att vi inte har svenska eller engelska den dagen, menas det att jag ska tillbaks bara för matten? orka.
så det gick faktiskt bra idag, och det var inte hemskt eller tråkigt, nejnej, det var kul, speciellt att se på när några i min klass övade på sin pjäs; rödluvan.haha, fast läraren sa åt oss att sluta kolla och göra vårt istället. men jag är tydligen berättare och styvmodern i hans och greta,  exakt vad jag ville vara, hmm, its all good people. måste dock läsa texten mer så jag inte är så seg på att berätta, vilket hände idag, haha.
jag har btw ett par liknande röda ray-ban brillor hemma, men det är från när jag var liten, och jag hatade dem, tack och lov att min mamma inte slängde dem då! så jag har kvar dem, och ska KANSKE använda dem i sommar, varför kanske? för att dem är inte fyrkant-runda(?) uran helrunda.. och inte pilotrunda, nejnej, utan runda som en ring.. så, nja, får se om det ens är fint att bära runt på dem på mitt feejs.
funderar på att göra min spanska läxa, fast å andra sidan så har vi ju halvdag imorn? tror vi har det iaf. då har jag bara en lektion.
mötte på sabbe i centrum idag när jag var på väg hem, vi kände oss väldigt slitna. :/ en sliten dag idag helt enkelt. och en trött dag, gäspade igenom hela första lektionen.
såg hills idag igen, den är så bäst för moi :D

its so hard to trust people. to trust your friends. Dont be nice, all you'll get in return is disappointment.

besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0