sugar, spice and everything nice

dagens samhälle; Att bara vara sig själv räcker inte till.

just nu har jag kollat på GG, kärlek till den serien asså. vissa av dem kläderna i serien (de mesta) är så fina, i want! kärlek till dem också, haha. just nu gör man inte så mycket, lite snack på msn, och ska snart kolla klart på GG. köpte mitt efterlängtade svarta nagellack idag, och fick med en mascara, estee lauder, den verkar vara min dröm mascara, hmm. menmen who cares.
idag fick jag shoppa något iaf! och resten köps på lördag då jag ska träffa paulina, ska köpa den där AA - fodral wannaben från gina då (låt dem ha min stl, snälla!) har inte så mycket mer att säga än; lots of love till er alla!
och extra kärlek till dem som verkligen behöver det!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0