shopping!<3

idag har jag shoppat - så jag har slösat mina sista pengar jag fick när vi hade persiskt nyår. äsch, inte långt kvar tills den 28:de juu! jag har äntligen fått min tubtopp :D its green ^^ plus så new underweaaar :) och ett vitt linne, jag är nööjd i tell ya' :D kom hem nyss btw, har provat min tub topp, sitter här med den just nu faktiskt med min jeans kjol - jag vill ha sommar! vill sola. bli brun, bära solglasögon! bara chilla och hänga på stan med bara det jag har på mig just nu! längtan är stor efter sommaren. (speciellt med det här vädret.. -.- 'vintern'). Jag är fan solens barn, så hur ska jag kunna klara mig utan sol?
kaallt idag, borde inte bytt till min skinnjacka.. det får bli min everest i fortsättningen. har faktiskt inte så mycket mer att säga förutom att jag uppskattar min mami för allt <3 och att jag mår bra idag, och jag är glad att jag inte fick värsta hangovern imorse, haha. It's all good, people!

besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0