shalala

idag har jag inte gjort så mycket.. skolkade från dem första två lektionerna eftersom mjo som sagt teater för småbarn i husby? no thaaanx to that! orka liXXooom. så jag drog till sista lektionen, vilket vill säga; matte lektionen.
guess what. jag var den enda där .. sen efter en kvart eller så kom irene. så totalt; vi var två st i klassen. BARA! knas säger jag bara. resten av kalssen pallade säkert inte komma tillbaks till skolan efter att ha varit i husby i guess.
efter mötte jag mamma i kista, där jag hittade den här söta toppen som jag bara måste måste måste ha!
är den inte söt? :D passar ju både till legging och byxor. its naaajs, i tell ya' !  

                                                                       image84
drog hem till mona sen där vi chillade ett tag, och sen bestämde vi för oss att dra till en vattenpips kväll i väsby, men det blev aldrig av. så vi träffade på nurcan och en halvtimme senare så var flickorna på väg hem..
jag drog hem 8.. på en fredag. lyckat där va? aja, man såg national treasure idag. den filmen var bra bra bra!
ska definitivt se tvåan! på tal om filmer, har jag bara lust att kolla på en till. maybe john tucker must die.. igen? det är alltid en av mina favorit filmer. we'll see.

besos. & buenas noches (vilket betyder =godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0