sajkväder!

skulle lägga in en dagens outfit va? har ändrat mig, jag bangar på att göra det.
jävla sajk väder vi har, tycker ni inte det?! idag så gick jag glatt med håret uppsatt till skolan och hade sprayat på med min anti-frizz spray innan jag drog till skolan, så jag gick glatt (över driver, inte glatt, men kände mig nööjd)
och helt plötsligt så regnar det när jag steg av tåget i solna .. -.- det är inte det värsta, regnet blev lite mer, och det började hagla! och detta hände typ i 1 minut typ? säger ju det, SAAAAAJK-vääderrr! ingen plattning av håret för mig imorn..
sen så funderar jag på att skolka första lektionen.. jag orkar inte med pjäsen vi ska framföra, och om det är roligt att träna, men inte om man måste visa den för alla i klassen den här gången! -.- sen så vill läraren att vi ska ta oss till husby själva.. jag kan inget om vägen till ica i husbyyy .. (a) får se hur det blir, finns det inget annat sätt jag kan få mitt MVG på? på tal om betyg och MVG, så måste jag skicka iväg min uppsats om musik (eng) till mig själv så jag kan skriva ut den imorn i skolan. (har inte lärarens mail).
snart ska jag sätta igång att plugga historia också.. suck. har omprov på två historieprov på tisdag och ett samhällsprov på måndag.. gäller att plugga, men ska be om att få göra ena omprovet i maj, annars blir det bara för mycket på en och samma gång. Skulle kunnat plugga på mitt omprov idag, men har/hittar inte anteckningarna till just det provet. får kopiera av irene imorn .. igen (a) 

nu ska jag kila.
besos. 

Kommentarer
Postat av: Linus

Du får ha det så bra idag. Om du vill får du gärna gå in på min blogg om att vara pappaledig med Malte ett år gammal på www.centrumspel.blogg.se

2008-03-13 @ 09:10:12
URL: http://www.centrumspel.blogg.se
Postat av: Linus

Du får ha det så bra idag. Om du vill får du gärna gå in på min blogg om att vara pappaledig med Malte ett år gammal på www.centrumspel.blogg.se

2008-03-13 @ 09:17:04
URL: http://www.centrumspel.blogg.se
Postat av: Zandrea

Ha en super dag! :)

2008-03-13 @ 10:10:56
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: sho

du biorde göra dagens outfit,det passar dig så!
tror att alla som läser din blogg vill se MER av DIG ;)

2008-03-13 @ 21:30:34
Postat av: sho

du biorde göra dagens outfit,det passar dig så!
tror att alla som läser din blogg vill se MER av DIG ;)

2008-03-13 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0