OTH

yeaay, idag är det säsongspremiär för OTH! woho, jag som har längtat så! älskar den serien asså.
idag händer inte så mycket, ska nog göra det jag gjorde igår; plugga. trevlig helg va? men vad gör man inte för bra betyg? (inte så mkt egentligen.. but i try) måste ju skärpa mig, kan inte göra ett omprov på det här provet också, det blir bara för mycket..och om jag inte klarar av omprovet så måste jag gå om historia A i tvåan... -.- HATA!
jag orkar verkligen inte sitta ner och plugga.. asså det går inte, jag är typ för lat för att tänka när det gäller att vilja plugga.. gaaah, men aja. man kan om man vill, så .. jajajaj!
anywaay, jag vill ha så mycket, men har så lite pengar! money money money (8)
sen så kommer man inte se så mycket av P mer.. :(   vem ska jag nu flumma med på matten? 

Idag kommer Parlamentet på fyran kl.20:30! :D ska definitvt kolla. älska.

                                   image85

One Tree Hill, vill ha säsongerna, får helt enkelt önska mig det i födelsedags present?

besos.

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Jag älskar one tree hill! Trevlig blogg du har förresten! :) Ha en bra söndag.
*
/(http://metrobloggen.se/isabel)

2008-03-16 @ 14:08:05
URL: http://metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0