onsdag ..

jag kan inte sluta tycka att min pressbild är så söt på pa! en bild på kyle Xy och amanda ^^ dem är ju som gjorda för varandra, hihihi. en kyle XY borde finnas för alla tycker jag faktiskt, haha.
snart ska jag sätta igång med min engelska läxa, som är att se på film.. (a) 10 things I hate about you, efter det måste jag skriva ett brev från en av döttrarna till pappan.
sen så hade jag ett snack med valerius idag, haha. och ja, låt oss säga att det blev ett intressant samtal! HAHAH!
men you know the deal V.
jag sitter här vid datan nu efter att jag letat efter nagelfilen, jag hittar inte den .. :/ jag håller på att göra manikyr hallå, och då måste jag fila till dem lite fint innan, men nejnej, inget hittande av den försvunna nagelfilen.
måste bara tillägga att jag älskar the hills som går på mtv..(fast det är repris) fastnar för den, haha. den ska absolut ses mer, hihi.
i shall now enter msn and have fun people. (msn = kul? NOT! men vad mer kan man sysselsätta sig med va?) och eng läxan ska jag börja på snart. och nej, jag kommer inte glömma bort att göra den!

mitt eget citat för dagen; some great things comes free in life - like love..

xoxo


Kommentarer
Postat av: Valeria

haha, oj, vad mycket press det blev nu! xD

2008-03-05 @ 22:16:23
URL: http://rookiecookie.blogg.se
Postat av: Valeria

Blubb blubb my little jellyfish xD

2008-03-05 @ 22:53:32
URL: http://rookiecookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0