omg.. this is serious

omg, omg ,omg, omg ,omg, OMG! har ni sett hur mycket det har snöat eller?! detta är definitivt inte normalt, inte snöstormen som har hänt för första gången i kina på 50 år nu heller! men nejnej, fortsätt att inte bry er ett piss om det..
så idag fåre bli min everest jacka -.- and my lovely boots.. får se vad jag tar på mig idag, har börjat tröttna på att välja ut ngt specifikt, så tar bara någonting bara sådär.. idag kanske, haha.
jag vaknade 1 timme försent idag, vilket innebär att jag står här med blött hår, men det är lurre, plattar ju ändå inte längre, lite mousse i håret - klart! 

vilket jag har gjort nu, så det bär av till sminket.. och frukost har jag ätit också :) ska börja köpa kellogs fullkorn, det är bra för magen you knoow. hihi.
men nej, jag får skynda mig och se om jag hinner till historie lektionen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0