no day but today

matte matte och matte har vi varit med om denna måndag as usual.. men det var heelt OK för jag och paulina pratade mest.. haha, jag kan fan inte rå för det, vi har ju en idiot till lärare..
menmen, vi ska fan snacka med skolledningen! aldrig att jag ska ha den kvinnan som min matte lärare när vi har nationella provet snart, jag menar om man ska ha en lärare måste den personen kunna prata REN OCH BRA SVENSKA!
sen idag köpte jag största bullen som paulina hade fått syn på, men jag tog den, mohahah. (a)
jag har faktiskt mycket att göra idag egentligen.. har att skriva ett brev, och en analys av filmen 'rent' .. -.- för att kunna göra detta måste jag se filmerna först (det är nu man önskar att man inte hade varit sjuk eller för pratig på lektionerna.. ) och nej jag kan inte hyra dem .. -.- eftersom videoaffären vid centrum har nu istället blivit en livsmedels affär! hata hata hata, för då har jag bara ett alternativ .. att hyra vid stationen, och det tänker jag fan inte göra, för man måste betala om man vill bli medlem, och för att hyra måste jag bli medlem, så palla.. för att bli medlem; 150:- (I mean; COME ON!) och självaste filmen är 79 kronor.. -.- så ni kanske förstår min situation här va.
yesyes.. men nu ska jag kila :)

en sak till bara; bara för att man skaffar nya vänner ska man inte glömma sina andra vänner.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0