lördag

idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, mest varit hemma och pluggat .. eller nja, pluggat och pluggat, jag har gjort färdigt svenskan iaf .. och lite, lite matte (men det mesta fattade inte jag någonting av.. ) sen så skrev jag ett brev, men det var mer att jag 'skrev' ett brev, asså jag bara skrev ner det första bästa jag kom på att skriva bara för att det snabbt skulle bli klart och jag skulle slippa sitta kvar mer och skriva på det.. men nej, jag gör om det.. jag tycker det är kladd för det mesta så imorgon får jag skriva det. sen så snart måste jag lämna mitt CV lite här och där.
såg A Cinderella Story idag också .. men köpte ju förstås chips och choklad pudding innan ^^ som man njöt med medans man kollade :) jag gillar den filmen. den filmen är bra ^^ typiskt mig och chick flicks asså.

aja. har inget mer intressant att skriva (det här inlägget är så intressant va? *ironi*)
så nu ska jag bounca vidare.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0