its like this,

kröka är kul. kröka är bra. hahaha, har ändrat åsikt ser ni. mjo, det blir så ibland, man kan väl få ångra sig?
asså jag vill ha myyyyys pyyyyys just nu. finns det ngn vädur där ute? (a) passar bäst ihop med en, haha. nej, men orka. haha. Driver bara. menmen, här sitter jag, idag träffade man berivan som man inte träffat på typ .. 3 år?! shit. längesen.
anyway, kan inte bestämma mig för vad för låt jag ska ha på min press vafan, alla verkar deppiga juu! en glad låt ska det vara! :D searching..
dem ger miss secret agent 2 på tv just nu btw, trean tror jag, men orkar inte kolla, blev uttråkad när jag kollade, så därför sitter jag nu här, vid min kära data :)

haha, ha en bra kväll.
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: amandaN

sogol!!!

jag behöver veta vad vi ska plugga på inför spanska prvet!!!
jävla anthony kom aldrig till mig och glömde gå till han... =/

2008-03-24 @ 14:30:46
URL: http://amandaniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0