im kinda worried about the world we're living in

jag kan inte få nog av min låt på PA. fint budskap har den också.. ^^ 
just nu sitter jag här, och så kom jag på imorse att jag har en spanska läxa att göra tills imorgon, men det är bara glosor tror jag (?) så det komemr gå fort att memorisera dem, förhoppningsvis, måste städa mitt sminkbord och sen så har jag inget rengöringsmedel för ansiktet längre! :O snacka om att när man vänjer sig vid en sak så äre svårt att vara utan, asså.. jag sov med nästan hela mitt smink igår, och jag kände m,ig värsta obekväm, ville bara tvätta av det, haha, har vant mig så mycket med att tvätta av det. thats good.
så nu när mamma drog ut så bad jag henne köpa rengöringsmedel/sminkborttagning åt mig :)
dem ger KYLE XY idag också, hihih :D det har varit en bra vecka tkr jag, fast i tors och fredags, var inte dem bästa dagarna, menmen.

sen kan folk komma med egna idéer och inte sno andras, tack?! va lite originella, och kom på saker själva och härma inte andra. orka inte vara sig själv.

besos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0