i love pizza, who doesn't?

idag har jag fikat med twinsen,  kurdtrollisen och min slyyyna. det var naajs. jag börjar digga café 60 asså.
jag åt bara en chokladboll (den var typ JÄTTEstor och asdyr!) medans alla andra åt mat, men jag hade redan ätit innan så, det blev en sötsak att äta då. chokladbollen kostade 30:- jag menar 30:- spänn för en choklad boll fast den var stoor, ja, där försvann resten av mina pengar, nu är jag HELT pank resten av månaden, vill ni fika med mig får det bli bk. älska deras brownies<3
drog hem runt halv 8 iaf, jag menar, det kändes fan tidigt på en lördag kväll.. hmm, fan och det är söndag imorn också -.- why dear lord, whyyyy? aja, skolan kanske inte är så dum ändå, ohooy, nej de är den nog inte. kanske längtar tills på måndag, eller inte.. (varför? hemlis).
åt pizza till middag när jag kom hem, älska vegetarisk pizza asså, måste prova på kebabpizza :/ jag menar jag är en blatte men jag har fortfarande inte prövat på kebabpizza, eller har jag? :S 
men whatever, antigen har jag eller inte, får helt enkelt beställa det nästa gång jag är på en restaurang.

besos.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

2008-03-08 @ 21:57:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: kebabpizzaälskare_91

HAR DU ALDRIG KÄKAT KEBABPIZZA? OMG DU HAR MISSAT EN AV DE BÄSTA SAKERNA I LIVET DÅ!!!!

2008-03-08 @ 23:56:37
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0