here we go

idag haglade det .. -.- vädret mår inte bra kan man säga. det strömmade ner som ösregn typ! menmen, håret blev iallafall inte messed up! ^^ och det är jag glad för :) just nu känner jag att jag vill ha pengar, pengar, pengar!
AIK match, och resten ska gå åt klääääder! inget nytt träningskort, nejnej, haha. rockringen jag har här hemma hjälper, tro det eller ej XD ska köra med den varje dag, hihi.
just nu gör jag inte så mycket, är inne på plääjahäd och ska snart msn:a, visst äre ett roligt liv? på tal om roligt, idag skrattade jag som jag inte skrattat på en vecka typ, asså. alltid när jag är med nicole tillkommer skratt. hahhaha. följde med henne till solna C där hon skulle köpa lite grejjs, hittade inte exakt vad hon ville ha, menmen. 
efteråt hade jag gympa, den här gången var jag med, och det var basket. jag som inte är så förtjust i basket trodde inte jag skulle anstränga mig, men jag verkligen gav allt! HAHA. det var kuuul actually :D 
på sistone har jag funderat på att klippa lugg, borde jag? :/ är lite osäker på den saken, men längtar tills jag har långt hår igen så jag kan färga det ^^

nej, nu ska jag ägna mig åt att försöka inte tänka så mycket.
ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0