hej, jag är tråkig

helt seriöst, ju mer och mer jag tänker på det, IM BORING! det är synd om min framftida pojkvän i think, jag menar, am i funny? tell me, i need to knoow.
jag är inte den utanför skolan som jag är i skolan, jag är mer chill och skrattar dag in och ut i skolan, det kan samtidigt hända så mycket men ändå så lite, men har kul ändå. jag njuter helt enkelt. men utanför då? där kommer det, jag vet faktiskt inte vad det är, men vafan jag måste ta mig i kragen! bli mer kul helt enkelt, jag kanske ska supa ner mig själv eller vad säger ni?
här kommer jag och blottar allt jag känner, nja, det känns obekväämt så in i HELVETTE!
så därför ska jag bestämt sluta direkt.
nu ska jag väl lala runt och berätta om min dag va?  nåå. min dag bestod av att det var skit lektioner, en lektion skolkade jag på, min svenska lektion, men seriöst vem orkar spela upp en teater för småbarn i husby, okejokej, jag bedger, det är så lätt, jag menar ett lätt förtjänat typ MVG (kan lätt få MVG om jag bara anstränger mig lite mer)
så nejnej, ingen mer skolkning för mig, för jag är greta och hans styvmoder, ska huka mig ner och prata med en gnällig röst, elelr nej vänta, det är ju häxan,. jag ska låta lite elak men samtidigt leka en ängel, så vare nog?
anyway, nästa fredag ska vi iallafall dit, och nästa fredag sitter jag säkert hemma vid den här tiden också, ska jag falla för grupptrycket? det kanske är roligare då? jag kanske växer som människa då också, blir mer mogen och mer vuxen? jag vet inte. något annat jag inte vet är varför jag hela tiden tycker att mina ögonfransar inte är långa nog, spenderar en halvtimme (när jag inte är stressad på morgonen) framför spegeln för att förlänga dem med min fransögonböjare. till vilken nytta? dem kommer ju ändå ner igen när dagen är slut, jag menar, varför kan inte sminket sitta kvar hela dagen! samtidigt som jag skriver det här vet jag att jag inte kommer sluta spendera en onödig halvtimme framför spegeln. ibland känns det som att någon måste tvinga mig till någonting, men vafan, alla kan inte tänka på mig, jag måste tänka på mjig, ta mig själv i kragen och ba; NEJ NU GÖR JAG DET HÄR! det var ju jag som skulle ta fler risker? jag känner mig otroligt oerfaren, och jag är. nejnej, det är inte så jag känner, utan jag ÄR! verkligen ÄR!
..
nej, jag saknar honom, M. han måste man träffa snart, ska ba; snygga skosnören, villu strula? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0