hej, jag är ointressant

gör inte så mycket just nu, har plattat klart håret och ska kanske ut snart, vi får se om jag orkar, men jo, måste orka, palla sitta hemma hela dagen som igår, kommer få ångest annars..
hoppas solen kommer vara uppe länge idag, känner en liten vårkänsla, haha. har funderat på att ta bort min blogg, jag menar, vem skulle sakna den? inte jag iaf. ju mer dagarna går, desto mindre känner jag för att skirva plus att allt jag skriver verkar så ointressant.

jag verkar vara trött på allting, och vet inte vad jag vill ha just nu i mitt liv. för när jag kollar på mig själv så har jag inte riktigt hittat mig själv - men kolla, det är det här jag inte orkar tänka på, orka tänka sådana här tankar! skit.
vill leva i nuet och bara njuta, och det ska jag. will do. har faktiskt inte så mycket att säga, som dem här senaste dagarna.
kollade igenom spanska boken, och nej, inget prov papper där inte.. -.- men får ta reda på info. genom människor då.

till sist; im good, its all good. jag mår bra.

pusssssssss

Kommentarer
Postat av: amandaN

heh okej.. aah hoppas också det! xD -,-

2008-03-25 @ 18:28:14
URL: http://amandaniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0