hanging on for hope? listen to music, my dear.

idag har det varit måndag, som brukar vara seg, men idag har det gått fort. Kom hem och proppade i mig Kellogs Al bran, haha. det var gott. ska börja köpa ett träningskort så fort jag får råd, tror jag, iaf. haha. kläder kommer först!
det finns mycket jag vill ha som jag har sett på sistone i affärerna asså
såg the hills idag, och vet hur lauren kände just då. i relate to it. menmen. the hills är bara så bäst. kärlek. haha. 
ikväll ska man kolla på american idol också. det är säkert audition fortfarande (?), haha, men det är bra, det är så roligt att kolla på auditions förstår ni! idg har jag varit duktigt och renskrivit (eller rättare sagt, gjort om det mesta) brevet från en av döttrarna till pappan (10 things I hate about you- filmen, uppgift, remember?) sen så har jag gjort en uppsats till engelskan. Im good. hihih. fast mjo, skipapde mattestödet idag, men who cares. orka matte, när man kan se the hills, och the OC plus så har jag varit duktigt och skulle inte hunnit med engelska uppgifterna idag annars (om man nu tar me tv-serierna.. och dem är fan ett måste! haha.)
Nu ska jag chilla och ta det lugnt efter ett hårt arbete vet ni ;) haha.

muchos besos. 


  

Kommentarer
Postat av: mona

det är rayban wannabe, och jag skulle egentligen köpa från urban outfitters där de kostar typ över 200 men jag hittade mina på bik bok för 80 spänn :D

2008-03-11 @ 16:49:02
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0