gamla vänner

idag slutade vi 12.. hade kör innan, och vi börjar bli riktigt bra asså! :D nu gäller det bara att vara lika bra på scen, och inte få rampfeber i sista sekunden innan vi börjar.. -.- vi hördes eller kunde knappt texten förra gången. HAHA, fett syynd, alla tyckte att vi sög. and yes we did. vi sög.
drog sen till stan med valeria för att möta H och H där.. H var väldigt seg på att komma dit, och H2 var ännu segare! men det var kul, längesen man sågs ju. shoppade idag, en orange kofta/väst (svårt att förklara) och jag verkligen älskar den, har letat efetr en svart, men nöjer mig med en orange :) sen en grå topp/tunika. så slösade mina pengar jag fick idag, (inte allt, thank god! eftersom jag inte får mer pengar tills mitt studiebidrag kommer).
men det passade min budget. båda två för ett bra pris, i tell ya.

ska äta nuu.. :) bye!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 18:41:13
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0