endorfiner - dem finns.

idag kände jag mig glad, over the top och stolt när jag skrev alla svar på provet på ca 30-45 min.
Jag pluggade! Det unnar sig att plugga vet ni! :D plus så fick jag VG++ (haha, tror hon la till ett extra + för att vara extra gullig?) på min engelska uppsats om musik! :D
jag som har varit lite.. nja, inte direkt nere, vet inte hur jag ska beskriva det, men ledsen över att det var Paulinas sista dag idag, (flickan kom aldrig igår, så hennes sista dag, blev idag) jag kommer sakna
dina tokiga skratt, att flumma med dig på matte lektionerna och göra karikatyrer av lärare när vi klottrar, men vad fan är det jag säger, vi kommer väl att hålla kontakten? visst? det hoppas jag att vi gör..

image86

din bulle, du kommer vara saknad i skolan. <3 kärleeek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0