det går inte alltid som man vill..

som att en person inte vill ladda ner filmen åt dig.. eller är seg på att svara på sms när man smsar personen eller ringer den! -.- menmen .. föreläsningen idag gick bra.. fast jag lyssnade inte så noga alls, hade en skrattade flicka bredvid mig som inte ville hålla käften! undrar vem det var ,Paulina? ^o)
hinner nog inte ladda ner mina favvo låtar idag, för snart ska jag sätta igång med mina läxor, eftersom jag ska vara duktigt och råplugga tills den här terminen är slut, ska ha toppbetyg! så när jag menar att jag ska sätta igång snart, får det bäst vara om 10 min .. or else im doomed, people.. verkligen. 
analys av filmen har jag nu på mig tills 20 maj, man kan lämna in dem uppgifter man inte lämnat in i tid, så im lucky. 
och 10 orsaker att hata dig som jag måste se på för att skriva ett brev från en av döttrarna till pappan, kan jag göra imorn? så.. yesyes, så om 5 minuter ska jag börja på min spanska läxa. 

såg igenom rachel bilsons stil imorse .. asså jag måste bara tilllägga att jag älskar den brudens kläder asså! hon klär sig så snyggt.. :) mischa lite då och då också.. men inte lika fint, sen har hon nu såna där konstiga 70-tals byxor. Och om det är mode nu, det är fan fult.
nej, nu måste jag sätta igång. snart, nej nu! annars kommer jag aldrig göra läxan, plus varför dröja ut på det, för då missar jag ju gossip girl ikväll.. yesyes.
one more thing;

gå igenom din adressbok, ring alla vänner på den och be dem att följa med till flygplatsen, dem som gör det är vänner. dem som inte gör det är fortfarande dina vänner, bara inte dem närmsta. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0