dags för stan!

sminkad och tvekande står jag här och vet än en gång inte vad jag ska ha på mig! kan man ha leggings i det här vädret? jag menar, det kommer vara 6 plusgrader idag.. äsch, jag löser det.
angående mascaran jag fick från kicks - den ger vad den lovar, den heter; Double wear 'zero smudge lenghtening mascara', asså, jupp, den klumpar nada, men längre vet jag inte, för jag använder ju ögonfransböjare..
sen vad fan är det med mammor och att väcka sina barn tidigt på ett lov?! jag vill sova ut! och jag städar mitt rum när du slutar tjata och då jag gör mina läxor, är det för mycket begärt? bara sluta tjata! tanken av att flytta hemifrån när man är 19 är väldigt lockande, man kan ha fest när man vill, ut och in när man vill, ta sitt eget ansvar och inte låta någon annan bestämma över ditt liv. heaven for some maybe?
Oj, nu måste jag klä på mig, sen rusa till ica, snabbt hem igen, then off i go till stan för att möta upp paulina!
det låter stressigt, visst gör det? stress är en del av mitt liv - sadly. måste lära mig att leva utan stress asså.
men vafan, om jag skyndar mig redan nu så kanske jag inte behöver stressa, så hey hoé, i got to go!

Kommentarer
Postat av: amandaN

äre saant men skicka till mig är du snälll... har inte fått ngt ;S
måååste plugga asså =/

2008-03-29 @ 13:29:27
URL: http://amandaniva.blogg.se
Postat av: v

oh, vad fan jellyfish how can you abandon me?! :(
Jag kommer sakna dig som tusan och i sånna fall får vi väl träffas under lovet också för annars kommer jag dö!

blubb blubb 4-life xD

2008-03-29 @ 21:42:20
URL: http://rookiecookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0