bulleribusan!

haha, det ordet bara poppade upp i mitt huvud. satte just på star mile med Joshua Radin, bara för det vill jag nu ladda ner en massa låtar med honom! hihi.. det ska göras när jag kommer hem. en annan sak som också ska göras när jag kommer hem är att sitta och göra min spanska (inte samma läxa) engelska och skriva en analys av filmen rent som jag nämnde igår.. yesyes.
och idag har vi föreläsning(?) om högskoleprovet i aulan, så vi slutar 12, men samtidigt inte.. för att vi har lektioner tills 12 och seen är föreläsning resten av dagen, oh my dear lord, snälla jag får inte somna, vilket är det mest troligaste som kommer hända.
igår så påpekade min mentor framför hela klassen att jag (och 2 pers till..) inte lämnat individuella val papperet, och såg på mig med en ; 'told you so'- min. medans jag försökte lägga tll ett oskyldigt leende.. satt där och log som ett fån. så jag får hämta ett sånt papper för att fylla i idag, annars blir jag utan ett individuellt val.. (fast vet inte om det gällde för nästa år?) sen måste måste MÅSTE jag komma ihåg att kopiera historieanteckningarna som jag snart ska ha omprov på från någon.. som givetvis har varit på lektionerna hela tiden typ.

ska bara tilllägga att chris brown har jag börjat gilla mer och mer. tror jag bestämmer mig för att ladda ner lite låtar med han med :) hihih.

oj, sminkandet kallar!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra T

Chris Brown är sååå bra! :)

2008-03-04 @ 14:03:20
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0