27 dresses

idag var jag på bio och såg 27 dresses, vi stressade till filmen asså. missade typ 5 min av den också, men den var bra, den var iallafall inte dålig.
när jag kom hem tog jag det lurre, och kollade på tv, lite halvt på greys, samma på den där mary. som tog slut och nu sitter jag här :)
börjat tänka om jag ska ha skönhetssömn hela veckan :/ haha, eller så tar jag det bara när skolan börjar ;D
nej, gud, vill inte att skolan ska börja! ångeeeeeeeeeeest! tänk, efter det här lovet när skolan börjar, så är det hela 2 månader kvar tills nästa lov, världens bästa lov; sommarlov! hela 2 månader som är fyllda med nationella prov.. -.-
trevligt, visst äre? -.- vafan, får väl råplugga. måste ha bra betyg asså, sen är det bara att njuta på sommaren av en skolfri tid i hela 2 och en halv månad! fest någon?

besoooooooos!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill också se den ju!:)

2008-03-28 @ 10:53:19
URL: http://matildaans.blogg.se
Postat av: v

Inlägget gjorde mig deppig -.-
Jag kan bara inte vänta 2månader till nästa lov! Jag kan bara inte!

2008-03-28 @ 21:15:58
URL: http://rookiecookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0