whöt?

har kör. vi äter tårta, wihue för oss eller hur? men jag äter lite tårta, för jag har inte ätit choklad eller ngt (okej, inte ätit alls är att överdriva men jag har minskat på ätandet av onyttiga saker) och jag är nöjd med min kropp som den är nu, med min mage. så.. men vafan orka att jag ska behöva förklara mig för någon?
jag behöver nya hötlurar också, satt och pillade på sladden i tåget imorse för att få ett ljud ur ena hörluren (det är den enda som fungerar.. eller nja, fungerade.) misslyckades men lyckades till slut.
jag fyller år imorn också, känns inte stort, och känns inte bra. det känns som att det kommer suga, och snackar inte om åldern utan om självaste dagen, tror jag kommer vara mer deppad än peppad. but who cares.

och seriöst, trodde jag aldrig skulle säga det här; alco!  

(
OBS! detta begär kan ändras)

jag vill dra faktiskt, dra från hela kör grejjen och bara sticka hem, för jag har ont och tisdagar är aldrig min dag. elelr vad äre jag säger, det är aldrig mina dagar. men man tar allt med en nypa salt. och jag känner förmodligen bara såhär nu, det är såklart inte alla dagar i veckan är dåliga dagar för mig.
suck.

som ett litet barn borde jag vara glad över tårta, över presenter. men man växer upp, och man är inte det lilla barnet man var förut. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0