summer's here

det är den, och den kom snabbt känns det som, men samtidigt inte. säger ju det, tiden bara rinner iväg! det var ju vår och man bara längtade tills sommaren kom och man själv fyllde år, komihåg när jag tänkte; ''oh, två mån kvar till min födelsedag!'' och nu när man längtat så mycket till sommaren så är den här. den är här! och den är så häärlig!
hihi.
nu till andra saker, som typ idag. det är ju sveriges nationaldag idag, så jag träffade paulina som bestämde att vi skulle fira mig idag eftersom hon inte kunde träffa mig just när jag fyllde år. vilket vill säga den 4 juni. men sveriges nationaldag firades ju också.
vi fixade och bestämde oss för vem som skulle göra vad igår och var taggade. och idag blev naajs faktiskt, vi var i kristineberg och flickan hade med sig två små bakelser, två mini tårtor. haha som en 'överraskning'. kortlek, sol, fötterna i vattnet och flera försök till att knuffa in mig i vattnet innehöll dagen. solen sken, vi satt på bryggan och två turist araber ville ha med oss på deras kort, hell no, sa vi bara, haha. förresten ni vet att bryggan gungar lite när man sitter där, jag har fortfarande den känslan, så när jag sitter här vid datorn så känner jag den vilket är irriterande, men äsch, det går säkert över.

bilder läggs upp sen. nu ska jag ha filmkväll med mamseeeeeeeen! 

hoho, hare bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0