SPANIEN VANN!

SPANIEN VANN! SPANIEN VANN! vart skulle jag vilja vara av alla platser just nu? JO, MADRID! tänk vilket firande det blir asså! gaaaaaaaaaah! dem vann fast det var typ farligt hela tiden från tyskarna, hur många gånger fanns det inte liksom som tyskarna var nära på att göra mål men missade att pricka in bollen i målet liksom?! På alla matcher dem har spelat på har jag dessutom suttit där med min spanska torres tröja på mig förutom den här gången, men det var bara för att jag glömde bort det, men vem bryr sig, dem vann! dem vann för fan! skulle velat vara där och heja och sett matchen framför mig! VIVA ESPAÑA! torres frälste spanien! fernando torres, that hottie gjorde målet! en bra match och spanien vann efter 44 år, dem förtjänade verkligen att vinna, inte bara för att dem inte vunnit på länge utan för att dem har spelat bra och kämpat. viva españaaaa gott folk! skrek gjorde och sjöng när dem vann. woho liksom, haha :D :D :D
synd att jag bara blir så här taggad på fotboll när det är EM, och bara dem lag som intresserar mig.
who cares, spanien vann. PUNKT! och det är lite lycka! <3


 





                                         


Kommentarer
Postat av: malin (:

JAAAAA, verkligen! gaahh, torres är bäst! haha! & snyggast (höhö)

2008-06-30 @ 00:19:33
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0