sommarlov, oh sommarlov

det blir verkligen dålig bloggning när det är sommar! men man orkar bara inte under sommaren helt enkelt.
och eftersom man inte bloggar så vet man inte vad man ska skriva.. typ som nu, haha.
men för övrigt så börjar jag tänka på att övningsköra, men det kostar, vi får se med det då va. men tänk att ha tagit körkort vid nästa år och ha en gammal bil .. ja, skulle kunna tänka mig att ha en begangnad och ful skrotig rishög (haha tog i lite för mycket nu och överdrev) eller nja, så långt ska vi inte gå, men man fattar vad jag menar. bara kunna köra vart man vill när man vill. ohhh! :) haha :D
ja, nu skrev jag iaf något, haha. typ.
sen vad fan har hänt med vädret? det var ju typ asvarmt för ..typ en vecka sen? och nu suger vädret, jag menar vafan.
jag vill bada! men det kommer lite sol snart säkert .. och värme, det får vi hoppas iallafall, hihih.
hare bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0