SATC i mitt hjärta?

jag som är dålig på att blogga nu på sistone, nu skriver jag ett inlägg just nu iaf, bättre än inget, visst? hihih :)
jo, såg nyss klart för inte så längesen alls på sex and the city maraton som gick på 3an, jag som inte alls förut kollade på den serien har börjat gilla den på sistone. jo tack jag vet, jag är efter, haha (a) men nu är jag sugen på filmen, synd bara att jag inte har några pengar. yes, im broke! så inga kläder för mig eller bio, eller det som inkluderar pengar, buhu.
men what the heck, vi har solen.. eller nja, vi hade solen och värmen, men det försvann, snälla underbara varma väder kom tillbaka!
på tal om att jag är pank så var min mami så gullig att hon köpte en tröja idag som jag velat ha men inte hittat i min storlek och som jag faktiskt förut har sagt att det är okej att inte köpa om jag nu inte har råd, men hon var så gullig så hon hade köpt den utan att jag vetat något, haha.<3 :D
jag hoppas det är bra väder imorn iaf, idag var det väl helt okej, mötte Paulina som skulle klippa sig, hon klippte sig inte så mycket, men led iaf lite. och jag vet hur det känns haha.. sen köpte hon mycket medan jag var pank och var lite avis på att hon hade pengar, hihihihi. äsch, det kommer. pengar kommer. dumma jag som var lat och inte letade efter ett sommarjobb, får skylla mig själv, haha. fast får ändå inte så stor ångest över det hela. pengar, jobb, ni vet.

nu ska jag iaf vara uppe ett tag sen ska jag nog hoppa bums in i säng. puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0