midsommarafton

idag är det midsommarafton, men för mig är det en helt vanlig dag faktiskt, brukar liksom inte fira midsommar. haha, kommer ihåg nät jag var liten och insisterade på att vi skulle fira det, ville att vi skulle göra som alla andra och gå och dansa runt en midsommarstång, hahaha.
iaf, igår träffade jag sambra i solna C, tänkte träffa henne innan hon åkte till Eritrea, hon ska vara bort i 6 veckor! trodde det var 5, men det är tydligen 6, aja det är bara en vecka mer, men det känns så mycket mer när man säger 6 veckor
än 5. träffade henne idag också, eftersom jag mer än gärna hakade på när hon skulle köpa skor inför resa, men snacka om typ.. stress och att rusa hit & dit till ingen nytta? haha. jag åkte till solna, men nej, hon hann just till stan, fast hon skulle hinna tillbaka tills jag kom till solna. sen så åkte jag till stan då, sen exakt när jag är framme så ska vi tillbaka till solna C, haha fett synd, men lite lustigt, haha. äsch, fick ju träffa henne innan hon reser ju! men vi åt iaf och där stod jag framför kassan och sjöng ''håll käften''! XD haha. skräpmat åt vi eftersom, nja, hallå, jag menar 6 veckor utan skräpmat, vem kan leva utan det, så såklart var vi tvunga att äta det innan hon åker, hoho. skräpmat är kärlek<3 
pratade om allt nästan, och att sitta vid stranden och chilla skulle inte vara dåligt om nu solen tittade fram! 
juste sen så bestämde jag att jag och mamma måste baka tårta, det är ju midsommarafton, så ville hitta på något sådär, för firar ju inte dagen, men iaf. så vi gjorde en tårta tillsammans med mörk choklad i mitten. gaaah, det var gott och det satt fint! <3 hihi, tog pics idag också. 

                           
                          GAMA är det som gäller!

                         
                           som sagt; kärlek till skräpmat! <3

                         
                          min och mami's tårta, den blev ju najs *stolt*

                          
                          och så en lite sliten bild på mig, (men who cares!) efter att ha ätit tårta.


glad midsommar! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0