who do you trust?

idag var typ en helt okej dag för jag hatar tisdagar, menmen, bara 2 dagar kvar sen äre hejdå plugg och hej sommar, sol och ledighet i typ 3 månader! :D
jag skrev nada om vad jag fick i födelsedagspresent förresten (kommer 10 år senare men wtf, who cares)-  en svart bikini med guldbroderier på (jag har velat ha den aslänge!) och sen hilary duffs parfym som faktiskt luktar gott och håller länge :D  wihih. me like.
jaja, nu till att jag är uttråkad och gamar i mig chips, pringles *hjärta* jag som hatade pringles chips förut, gud hur tänkte jag? mina pengar är inte slut än och jag vill shoppa, måste göra det för jag vill ha en sommarklänning, en söt en va, haha. well, bloggandet blir allt sämre och det är väl pga av att lusten för att blogga försvinner, jag bloggar inte varje dag, men ibland så med kanske bara några dagars mellanrum, så. mja :)

jag har ont i ryggen och ska därför luta mig tillbaka nu och bara slappa, lyssna på skööön reggae, och äta chips. 
wohohoho, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0