it has started!

sommarlovet har börjaaat! :D vi hade ju avslutning idag, jag ville inte upp ur sängen. jag har mått dåligt, mådde dåligt idag igen, inte bra, men det är bra nu. its all good.
mahshid ville inte sjunga fick ta hennes del, blev helt fel, who the hell cares. det blir så när man tränar 5 min innan och hånskrattar åt självaste den kören man är i själv. för vi var keffa. keffa. MEGAKEFFA! haha. lovar, vi var keffa. vi kunde inte ens texten. fett synd.
'teatern' var kul och sommartider. det var ju typ bäst utav allt! :D hoho. ja, sen bärde det av mot utgången ur skolan, AAAH! SKOLFRI.. sommarlov.. hihihi :)  

men nu ska jag fortsätta kolla på min stora kärlek.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0