fittväder

vad fan äre med mammor och att inte sluta tjata? seriöst. jag menar det är mitt sommarlov, jag är 'ledig' och får göra vad jag vill. inget mer tidigt vaknande och inget mer gör si och så, tack! men det ligger väl i den moderliga naturen väl .. -.- suck. Det är mitt rum, mina kläder och min garderob. PUNKT!
och snälla, kan inte solen titta fram snaart?

gör inte så mycket annars, ska hoppa in i duschen snart. sen fix&trix och ut.
favoritcitat som jag såg ngn hade på msn; today is the tomorrow you worried about yesterday 
så sant som sagt, haha.
nu ska jag kila. puss.

Kommentarer
Postat av: hurma

i so agree, im in lov with the quote haha :P

2008-07-01 @ 10:13:07
Postat av: hurma

i so agree, im in lov with the quote haha :P

2008-07-01 @ 10:13:15
Postat av: sogol

haha im too

2008-07-01 @ 13:42:09
URL: http://peacetoyall.blogg.se/
Postat av: Lina

håller med dig!

2008-07-02 @ 12:50:13
URL: http://lshml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0